Stypendium socjalne odbiór decyzji (PL/EN)
Studenci studiów stacjonarnych, którzy mają przyznane stypendium socjalne (na USOSweb, w zakładce "dla studentów" --> "stypendia" wyświetla się kwota przyznania na "Liście przyznanych wypłat stypendiów"), w dniach 1-8 grudnia 2023 są zobowiązani do osobistego odbioru decyzji (należy okazać legitymację lub inny dokument ze zdjęciem).
Decyzje negatywne (o nieprzyznaniu stypendium socjalnego) zostaną przesłane na adres wskazany we wniosku, za pośrednictwem operatora pocztowego za potwierdzeniem odbioru.
Decyzje dotyczące przyznania/nieprzyznania stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomóg są doręczane drogą elektroniczną w aplikacji USOSweb z wykorzystaniem zarejestrowanego w systemie adresu email studenta.
Po udostępnieniu przez Członka UKS podpisanej decyzji w systemie USOSweb, student na wskazany adres e-mail otrzymuje wiadomość o wydaniu decyzji.
1. Po zalogowaniu do USOSweb należy przejść do zakładki
"Dla wszystkich" --> "Wnioski" --> "Lista pism administracyjnych" (menu po lewej stronie)
2. Decyzję należy odebrać klikając odnośnik "Odbierz" z prawej strony
3. Na wskazany adres e-mail zostanie wygenerowana wiadomość z kodem, który należy wpisać, w celu odebrania decyzji.
Od decyzji przysługuje odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej Politechniki Częstochowskiej. Odwołanie należy wnieść w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania decyzji za pośrednictwem organu, który wydał przedmiotową decyzję.
Maintenance grant- decisions collection
Full-time students who have been awarded a maintenance scholarship (on USOSweb, in the tab "for students" --> "scholarships" the amount of the award is displayed on the "List of awarded scholarship payments"), are obliged to collect the decision in person between 1 and 8 December 2023 (ID card or other document with a photo must be presented).
Negative decisions will be sent as a registered letter to the address indicated in the application, via the postal operator.
Decisions on granting/refusing to grant the Rector's scholarship, scholarship for the disabled and financial aid are delivered electronically in the USOSweb application using the student's e-mail address registered in the system.
After the UKS Member makes the signed decision available in the USOSweb system, the student receives a message about the decision to the indicated e-mail address.
1. After logging in to USOSweb, go to the
"For all" --> "Requests" --> "List of administrative letters" (menu on the left)
2. The decision should be collected by clicking on the "Receive" link on the right
3. A message will be generated to the indicated e-mail address with a code that must be entered in order to receive the decision.
The decision may be appealed to the Scholarship Appeal Committee of the Częstochowa University of Technology. The appeal must be lodged within 14 calendar days from the date of receipt of the decision.