Informacje Działu Nauki
Wnioski o przyznanie dotacji na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej (SPUB), stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBI) na 2025 rok.
Środki finansowe na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej przyznawane są na podstawie:
Wniosek, zgodnie z §3 ww. rozporządzenia, zawiera:
Zapisy rozporządzenia nie nakładają ograniczeń w zakresie liczby składanych wniosków przez Podmioty uprawnione do otrzymywania dotacji na finansowanie utrzymania aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBI).
W sekcji Osoby przygotowujące wniosek – Osoba upoważniona do podpisania wniosku należy wpisać dane: Prorektora ds. nauki prof. dr. hab. inż. Jerzego Wysłockiego. Wzór wypełnienia poniżej:
W sekcji Elektroniczna wysyłka należy wybrać opcję „podpis cyfrowy”, następnie pobrać plik z systemu OSF i przekazać na adres d_nauki@pcz.pl, w celu uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego wnioskodawcy. Po uzyskaniu elektronicznego podpisu Prorektora wniosek zostanie odesłany w celu dołączenia w systemie OSF i wysłania wniosku do Ministerstwa.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Poradnik dla osób planujących złożenie wniosku o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego lub specjalnej infrastruktury informatycznej dotyczący wypełniania wniosku znajduje się poniżej:
Wnioski o przyznanie dotacji na inwestycje związane z działalnością naukową na 2025 rok.
Środki finansowe na realizację inwestycji związanych z działalnością naukową przyznawane są na podstawie:
Wniosek, zgodnie z §4 ust. 1 ww. rozporządzenia, zawiera:
W sekcji Osoby przygotowujące wniosek – Osoba upoważniona do podpisania wniosku należy wpisać dane: Prorektora ds. nauki prof. dr. hab. inż. Jerzego Wysłockiego. Wzór wypełnienia poniżej:
W sekcji Elektroniczna wysyłka należy wybrać opcję „podpis cyfrowy”, następnie pobrać plik z systemu OSF i przekazać na adres d_nauki@pcz.pl, w celu uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego wnioskodawcy. Po uzyskaniu elektronicznego podpisu Prorektora wniosek zostanie odesłany w celu dołączenia w systemie OSF i wysłania wniosku do Ministerstwa.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Poradnik dla osób planujących złożenie wniosku o przyznanie środków finansowych na realizację inwestycji związanej z działalnością naukową dotyczący wypełniania wniosku znajduje się poniżej:
Wykaz dokumentów w teczkach postępowań awansowych:
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.