Kontakt:
tel. 34 325 04 68, e-mail: archiwum@pcz.pl
ul. J.H. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, pokój 27
tel. 34 325 04 78 - magazyny w DS.2 „Bliźniak”
Pracownicy Archiwum:
Przepisy kancelaryjno-archiwalne obowiązujące w Politechnice Częstochowskiej:
Instrukcja kancelaryjna wprowadzona Zarządzeniem nr 219/2021 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 21.12.2021 roku:
Instrukcja o organizacji i zakresie działania Archiwum Politechniki Częstochowskiej (zwana Instrukcją archiwalną) wprowadzona Zarządzeniem nr 220/2021 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 21.12.2021 roku:
Jednolity rzeczowy wykaz akt wprowadzony Zarządzeniem nr 221/2021 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 21.12.2021 roku . Zmiany w wyżej wymienionym wykazie wprowadzono Zarządzeniem nr 299/2022 Rektora Politechniki Częstochowskiej Zarządzeniem z dnia 19.09.2022 roku:
Pomoce:
Jednolity rzeczowy wykaz akt obowiązujący do dnia 31 grudnia 2021r.:
Formularze do pobrania:
Udostępnianie dokumentacji osobom spoza Politechniki Częstochowskiej oraz pracownikom i byłym pracownikom, którzy zamierzają skorzystać z dokumentacji Archiwum PCz w celach niezwiązanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi.
Należy wypełnić wniosek:
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.