Wybory

10.09.2024 Dla wszystkich

Szanowni Państwo,

W związku z koniecznością przeprowadzenia wyborów uzupełniających do Rady Uczelni Politechniki Częstochowskiej na kadencję 2021-2024 (w grupie członkówrady uczelni ze wspólnoty Uczelni - dwa wakaty) Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że zgłoszenia kandydatów dokonuje się w formie pisemnej.

Zgłoszenie zawiera:

  • życiorys kandydata;
  • pisemną zgodę na kandydowanie do Rady Uczelni oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w ustawie;
  • kartę zgłoszenia kandydata na członka Rady Uczelni.

Zgłoszenia kandydatów do Rady Uczelni są kierowane do Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Wyborczej dr. hab. inż. Tomasza Szczegielniaka, prof. PCz.

Zaadresowaną, zaklejoną kopertę należy złożyć w sekretariacie Uczelnianej Komisji Wyborczej (ul. J.H. Dąbrowskiego 69, pokój numer 211) w terminie od 11.09.2024 r. do 19.09.2024 r.

 

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z Komunikatem Uczelnianej Komisji Wyborczej Nr 25/2024 z dnia 10.09.2024 r. w sprawie: w sprawie wyborów uzupełniających do Rady Uczelni Politechniki Częstochowskiej na kadencję 2021-2024.

https://pcz.pl/pracownik/prawo/wybory-pcz/kadencja-2024-2028/komunikaty-uczelnianej-komisji-wyborczej

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

uczelnia_dostepna.svgPolitechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.

Zapisano