Festiwal Trzy Światy "Magia wartości" (PL/EN)

13.12.2023 Dla wszystkich

II edycja  Festiwalu Komunikacji Społecznej Trzy światy – świat realny, świat wirtualny, świat opowiadany już za nami. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 7-8 grudnia. Festiwal to wsólne wydarzenia organizowane przez Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej oraz Zespół Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta w Częstochowie.

W pierwszym dniu Festiwalu odbyły się panele dyskusyjne w formule science to public, a tematyką była Magia wartości. Panele przygotowywane były wspólnie z ekspertami Sektorowej Rady ds. Kompetencji - Komunikacja Marketingowa. Dyskusja dotyczyła sposobu współdzielenia współczesnych wartości oraz różnic generacyjnych i kulturowych mogących występować w odniesieniu do współodczuwania wartości. I tak w świecie realnym dyskutowano o pułapce wartości marek – jej prawdach, półprawdach i kłamstwach a więc, przede wszystkim, o green washingu. Świat wirtualny związany był z wirtualną aksjologią i myślącymi maszynami, a zatem królowała w nim sztuczna inteligencja. W świecie opowiadanym rozmawiano natomiast o przyszłości komunikacji i tym co będzie w niej istotniejsze – magia słowa czy wartość obrazu.

W tym dniu miał także miejsce Program Profilaktyki Uzależnień skierowany do uczniów częstochowskich szkół. Uczniowie mogli wysłuchać dwóch prelekcji oraz debaty w stylu oksfordzkim pt. „Alkohol rzecz zbędna?” przygotowanej przez uczniów Zespołu Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta oraz IX LO im. C.K. Norwida w Częstochowie.

W drugim dniu w Akademickim Centrum Kultury mogliśmy obejrzeć występ Teatru „Radwanek”, który prowadzony jest przez Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Fundacja została także partnerem konkursu „Magia wartości – influencerzy dobra”, który organizowany jest w ramach Festiwalu. Uczestnicy przygotowują plakaty i filmy reklamowe o tematyce społecznej – finał konkursu miał miejsce właśnie 8 grudnia w ACK.

 Partnerzy Festiwalu: Sektorowa Rada ds. Kompetencji Komunikacja Marketingowa oraz Urząd Miasta Częstochowy

Partner konkursu: Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”

Patronaty: Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk oraz JM Rektor Politechniki Częstochowskiej prof. dr hab. inż. Norbert Sczygiol

Patronat medialny: Radio Jura

Sponsorzy: FC Auto System, Exact Systems, Avia Unimot, Batna 24, SGP Group, Agencja Rozwoju Regionalnego, Asten Group oraz Test Systemy Uszczelniające

fot. T. Turek


Three Worlds Festival "The Magic of Values"

On December 7-8, 2023, the 2nd edition of the Three Worlds Social Communication Festival was held in Polish language.

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

uczelnia_dostepna.svgPolitechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.

Zapisano