Niniejsza zakładka zawiera procedury step by step – czyli krok po kroku, mające na celu ułatwienie i usprawnienie pracownikom codziennego załatwiania różnego rodzaju spraw w Uczelni. Procedury są zamieszczane w postaci przeszukiwalnej listy, w porządku odwzorowującym strukturę organizacyjną Uczelni, tj. według poszczególnych pionów.
W przypadku wątpliwości co do właściwego postępowania lub wyjaśnienia niezrozumiałych kwestii, należy kontaktować się z jednostką, która jest autorem danej procedury. Bieżące aktualizowanie i dostosowywanie procedur względem obowiązującego porządku prawnego należy do jednostek merytorycznych.
Jeżeli w pierwszym kroku (konsultacja z właściwą jednostką merytoryczną) Państwa problem nie zostanie rozwiązany, prosimy o wiadomość e-mail w tej sprawie na adres: d_oz@pcz.pl (do wiadomości kierownika danej jednostki merytorycznej).
Ważne!
Publikowane procedury nie zastępują i nie zwalniają pracowników ze znajomości obowiązujących przepisów prawa oraz zasad funkcjonowania Uczelni.
Jak wdrożyć procedurę step by step
Szablon procedury step by step
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.