juwenalia_plakat.jpg

juwenalia_dzien_sportu.jpg

pochod_grafika.jpg

Szanowni Państwo,

informujemy o utrudnieniach w ruchu drogowym w dniu 19.05.2023 r. w godzinach 15:30-16:50 z powodu przemarszu korowodu studentów ulicami miasta. Korowód o godzinie 15:00 zacznie formować się na boisku przy Rektoracie, co wpłynie na wystąpienie utrudnień w tym miejscu. Trasa przemarszu rozpoczyna się pod Rektoratem Politechniki Częstochowskiej na ul. Generała J. H. Dąbrowskiego a kończy się na ul. Akademickiej.  Obejmuje następujące ulice: Generała J.H. Dąbrowskiego, Jasnogórską, Racławicką, Kilińskiego, al. Jana Pawła II oraz Akademicką. W związku z tym, możliwe jest wystąpienie korków szczególnie na al. Jana Pawła II, w godzinach 15:40-16:00 oraz 16:25-16:40. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności na drodze oraz o wybór alternatywnych tras w celu uniknięcia utrudnień. Z góry przepraszamy za wszelkie niedogodności. Prosimy w miarę możliwości o przekazanie informacji o utrudnieniach bliskim i znajomym. Poniższa mapka prezentuje trasę przemarszu.

mapka_korowod.jpg


"Oddaj Krew! Uratuj Życie!"

https://krwiodawcy.org/dyskwalifikacje
https://krwiodawstwo.pl/dla-krwiodawcy/faq


Studencka Komisja Wyborcza ogłasza wybory na Przewodniczących Domów Studenckich ,,Bliźniak'', ,,Maluch'', ,,Herkules''.

Wybory odbędą się stacjonarnie we wtorek 7 marca:

- w godzinach 16-17 w klubie ,,Filutek'' dla mieszkańców Domu Studenckiego ,,Maluch''

- w godzinach 17-18 w klubie ,,Filutek'' dla mieszkańców Domu Studenckiego ,, Bliźniak''

- w godzinach 18-19 w klubie ,,Szałas'' dla mieszkańców Domu Studenckiego ,, Herkules''

Uprawnieni do głosowania są mieszkańcy danego domu.

Zgłoszenia kandydatów odbywają się 6 marca w godzinach 16-17 w Domu Studenckim ,,Bliźniak'' w pokoju 1 (pokój Samorządu) na formularzu - ZGŁOSZENIE KANDYDATA.

W razie pytań prosimy o kontaktowanie się z Samorządem Studenckim samorzad.studentow@pcz.pl lub przez  FB Samorządu (link).

Kalendarz wyborczy na marzec 2023 r.docx

Komunikat 11 - DS Maluch.pdf

Komunikat 11 - DS Maluch.docx

Komunikat 12 - DS Blizniak.pdf

Komunikat 12 - DS Bliźniak.docx

Komunikat 13 - DS Herkules.pdf

Komunikat 13 - DS Herkules.docx

Komunikat 14 - Rada Miasteczka Studenckiego.pdf

Komunikat 14 - Rada Miasteczka Studenckiego.docx

 

The Student Election Committee announces elections for Presidents of ‘Bliźniak’, ‘Maluch’ and ‘Herkules’ Dormitories.


The elections will be held in-person on Tuesday, 7 March:

- from 4 pm to 5 pm in the ‘Filutek’ Club for the residents of the ‘Maluch’ Dormitory
- from 5 pm to 6 pm in the ‘Filutek’ Club for the residents of the ‘Bliźniak’ Dormitory
- from 6 pm to 7 pm in the ‘Szałas’ Club for the residents of the ‘Herkules’ Dormitory

Only residents of the given dormitory are eligible to vote.
Candidates’ nominations can be submitted on the following form (link) in the ‘Bliźniak’ Dormitory in Room 1 ( Student Council Room) on 6 March from 4 pm to 5 pm.


If you have any questions, please contact the Student Council at samorzad.studentow@pcz.pl or via the Student Council FB (link).


Komisja Wyborcza Samorządu Studenckiego w celu przeprowadzenia wyborów na:

Przewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej
Wiceprzewodniczącego Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej
Członków Komisji Rewizyjnej Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej
Przedstawicieli Studentów w Senacie Politechniki Częstochowskiej
zwołuje zgromadzenie wyborcze składające się z Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego

w dniu 01.03.2023 r., godzina: 16:00

miejsce: D.S. Bliźniak, pok.1

Wybory odbędą się w formie stacjonarnej.

komunikat_7.pdf

komunikat_8.pdf

komunikat_9.pdf

komunikat_10.pdf

komunikat-7-przewodniczacy.docx

komunikat-8-wiceprzewodniczacy.docx

komunikat-9-kr.docx

komunikat-10-senat.docx


W celu zagłosowania w Wyborach Samorządu Studenckiego studenci muszą zapisać się do jednego z następujących kursów: 
 
Wydział Budownictwa: https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1283 
Wydział Elektryczny https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1282
Wydział Infrastruktury i Środowiska https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1281
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1284
Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1285
Wydział Zarządzania https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1280

Jednocześnie przypominamy, że wybory odbywają się w dniu 23.02.2023 r., godzinę na każdym Wydziale! 


godziny_rektorskie.jpg

Decyzją JM Rektora Politechniki Częstochowskiej prof. dr. hab. inż. Norberta Sczygiola na wniosek Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego w dniu 23 lutego 2023 r. w związku z planowanymi wyborami na Przewodniczących Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej będą obowiązywać godziny rektorskie na wszystkich Wydziałach w poszczególnych godzinach:

Wydział Zarządzania 9.00-10.00
Wydział Infrastruktury i Środowiska 10.00-11.00
Wydział Budownictwa 11.00-12.00
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki 12.00-13.00
Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów 13.00-14.00
Wydział Elektryczny 14.00-15.00


samorzad_logo.jpg

Komisja Wyborcza Samorządu Studenckiego

ogłasza wybory na

Przewodniczących Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej.

Wybory odbędą się w formie ZDALNEJ!

Platforma moodle2022.pcz.pl
Data 23 lutego 2023 r.  ( godziny zgodne z komunikatami i kalendarzem wyborczym)
Zgłoszenia kandydatów 20 lutego ( FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY)
KAŻDY WYDZIAŁ!


Aby zagłosować należy być zalogowanym lub zalogować się na platformę moodle2022.pcz.pl do 21 lutego - studenci zostaną dodani do odpowiednich kursów wyborczych AUTOMATYCZNIE! Jeśli student zaloguje się między 21-22 lutego i chce zagłosować, to musi napisać w wiadomości prywatnej do Samorządu swoje Imię i Nazwisko oraz wydział.

Kandydaci muszą wypełnić formularze i przynieść je w dniu 20 lutego w godzinach 10-11 lub 14-15

do pokoju 208, ul. Dąbrowskiego 73 ( pokój Samorządu WIiŚ, I piętro).

Wzór formularza pojawi się w najbliższych dniach.

W przypadku zgłoszenia tylko jednego kandydata zostaje on AUTOMATYCZNIE Przewodniczącym Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego.

W kursach na platformie zamieszczone zostaną także wszystkie informacje dotyczące sposobu przeprowadzania wyborów, podstaw prawnych, listy kandydatów oraz protokoły wyborcze

W razie pytań zachęcamy do napisania wiadomości na messengerze fanpage Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej.

Godziny głosowania:

Wydział Zarządzania 9-10
Wydział Infrastruktury i Środowiska 10-11
Wydział Budownictwa 11-12
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki 12-13
Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów 13-14
Wydział Elektryczny 14-15
Kandydaci mogą wysyłać do Samorządu swoje materiały wyborcze, które zostaną zamieszczone na Fanpage.

ZACHĘCAMY DO GŁOSOWANIA I ZGŁASZANIA SIĘ 

Uchwała - kalendarz wyboryczy.pdf

Uchwała - kalendarz wyborczy.docx

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Komunikat nr 1 - WZ.pdf

Komunikat nr 1 - WZ.docx

Komunikat nr 2 - WIiŚ.pdf

Komunikat nr 2 - WIiŚ.docx

Komunikat nr 3 - WB.pdf

Komunikat nr 3 - WB.docx

Komunikat nr 4 - WIMiI.pdf

Komunikat nr 4 - WIMiI.docx

Komunikat nr 5 - WIPiTM.pdf

Komunikat nr 5 - WIPiTM.docx

Komunikat nr 6 - WE.pdf

Komunikat nr 6 - WE.docx

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

uczelnia_dostepna.svgPolitechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.

Zapisano