Zapomoga - informacje na temat generowania wniosków.
Aby złożyć wniosek o przyznanie zapomogi w roku akademickim 2023/2024 w systemie USOSweb musisz mieć rozliczny poprzedni rok akademicki oraz musisz być zarejestrowany na bieżący cykl dydaktyczny (semestr zimowy 2023/2024). Jeżeli w systemie nie zostałeś wpisany na bieżący cykl dydaktyczny - skontaktuj się z pracownikiem swojego dziekanatu.
Studenci pierwszego roku studiów pierwszego i drugiego stopnia mogą generować wniosek po przyjęciu na studia. Immatrykulację przeprowadzają: dla cudzoziemców - Biuro Studentów Zagranicznych; dla pozostałych kandydatów - Centrum Rekrutacji.
W związku z wdrożeniem od semestru zimowego roku akademickiego 2023/2024 elektronicznej rejestracji wniosków o przyznanie zapomogi za pośrednictwem systemu USOSweb informujemy, że tura generowania i rejestracji wniosków będzie otwarta od 20.09.2023 r.
Wkrótce opublikujemy instrukcję generowania i rejestrowania wniosków o przyznanie zapomogi za pośrednictwem systemu USOSweb.
Zarejestrowane wnioski należy wydrukować, opatrzyć własnoręcznym czytelnym podpisem, a następnie wraz z kompletem dokumentów złożyć w Biurze Obsługi Studentów Działu Nauczania, w terminie do 15.10.2023 r.
Dopuszczalne jest składanie elektronicznie wygenerowanego wniosku o przyznanie świadczenia za pośrednictwem operatora pocztowego lub innej instytucji świadczącej usługi kurierskie, za potwierdzeniem odbioru. O terminie złożenia wniosku decyduje wówczas data nadania przesyłki.
Pamiętaj!
Do wniosku dołącz dokumenty potwierdzające zdarzenie oraz fakt znalezienia się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej (oryginały zaświadczeń lub kopie wraz z oryginałami do wglądu innych dokumentów). W przypadku posiadania elektronicznych wersji dokumentów, wydruk należy opatrzyć klauzulą: "Oświadczam pod odpowiedzialnością karną, iż jestem w posiadaniu jedynie wersji elektronicznej dokumentu" oraz bieżącą datą i czytelnym podpisem.