Stypendium rektora - informacje na temat generowania wniosków.

07.09.2023
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Aby złożyć wniosek o stypendium rektora na semestr zimowy roku akademickiego 2023/2024 w systemie USOSweb musisz mieć rozliczny poprzedni rok akademicki oraz musisz być zarejestrowany na bieżący cykl dydaktyczny (semestr zimowy 2023/2024). Jeżeli w systemie nie zostałeś wpisany na bieżący cykl dydaktyczny - skontaktuj się z pracownikiem swojego dziekanatu.

Studenci pierwszego roku studiów drugiego stopnia mogą generować wniosek po przyjęciu na studia. Immatrykulację przeprowadzają: dla cudzoziemców - Biuro Studentów Zagranicznych; dla pozostałych kandydatów - Centrum Rekrutacji.

W związku z wdrożeniem od semestru zimowego roku akademickiego 2023/2024 elektronicznej rejestracji wniosków o przyznanie stypendium rektora za pośrednictwem systemu USOSweb informujemy, że tura generowania i rejestracji wniosków będzie otwarta w terminie od 12.09.2023 r. do 30.09.2023 r. do północy.

Prosimy o zapoznanie się z instrukcją generowania i rejestrowania wniosków o przyznanie stypendium rektora za pośrednictwem systemu USOSweb.

Zarejestrowane wnioski należy wydrukować, opatrzyć własnoręcznym czytelnym podpisem, a następnie wraz z kompletem dokumentów złożyć w Biurze Obsługi Studentów Działu Nauczania, w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2023 r.

Dopuszczalne jest składanie elektronicznie wygenerowanego wniosku o przyznanie świadczenia za pośrednictwem operatora pocztowego lub innej instytucji świadczącej usługi kurierskie, za potwierdzeniem odbioru. O terminie złożenia wniosku decyduje wówczas data nadania przesyłki.

Pamiętaj!
Do wniosku dołącz dokumenty potwierdzające Twoje osiągnięcia (oryginały zaświadczeń lub kopie wraz z oryginałami do wglądu dyplomów / certyfikatów itp.) W przypadku posiadania elektronicznych wersji dokumentów, wydruk należy opatrzyć klauzulą: "Oświadczam pod odpowiedzialnością karną, iż jestem w posiadaniu jedynie wersji elektronicznej dokumentu" oraz bieżącą datą i czytelnym podpisem.

UWAGA!
W przypadku średniej ważonej ocen uzyskanej na Politechnice Częstochowskiej nie jest wymagane dołączenie załącznika.

W celu uniknięcia kolejek zachęcamy do przesyłania wniosków o przyznanie stypendium rektora (za średnią ocen uzyskaną na PCz lub jeśli dodatkowe dokumenty nie wymagają przedłożenia oryginałów do potwierdzenia za zgodność) za pośrednictwem operatora pocztowego lub innej instytucji świadczącej usługi kurierskie, za potwierdzeniem odbioru, na adres Biura Obsługi Studentów Działu Nauczania.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z pracownikami BOS DN.

Biuro Obsługi Studentów Działu Nauczania (BOS DN)

ul. Dąbrowskiego 69,  42-201 Częstochowa, pokój 1C - parter (nowe wejście od ul. Dąbrowskiego - pomiędzy SWF a WIiŚ)

Godziny otwarcia

  • Poniedziałek - 10:00 - 14:00
  • Wtorek - nieczynne
  • Środa - 08:00 - 13:00
  • Czwartek - 10:00 - 14:00
  • Piątek - 10:00 - 14:00

Kontakt

Imię i nazwisko Adres e-mail Numer telefonu
Katarzyna Cieślik-Pisula k.cieslik-pisula@pcz.pl 34 325 01 55
Beata Kępska beata.kepska@pcz.pl 34 325 02 34
Radosława Turek radoslawa.turek@pcz.pl 34 325 01 88
Beata Wolbisz beata.wolbisz@pcz.pl 34 325 01 88

Zastępca Kierownika Działu Nauczania ds. Studenckich - mgr Marta Rak - marta.rak@pcz.pl

Adres e-mail Działu Nauczania: d_nauczania@pcz.pl

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

uczelnia_dostepna.svgPolitechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.

Zapisano