Odbiór decyzji w sprawie przyznania stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych i zapomóg
Decyzje dotyczące przyznania/nieprzyznania stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomóg są doręczane drogą elektroniczną w aplikacji USOSweb z wykorzystaniem zarejestrowanego w systemie adresu email studenta.
Po udostępnieniu podpisanej decyzji w systemie USOSweb, student na wskazany adres e-mail otrzymuje wiadomość o wydaniu decyzji.
1. Po zalogowaniu do USOSweb należy przejść do zakładki
"Dla wszystkich" --> "Wnioski" --> "Lista pism administracyjnych" (menu po lewej stronie)
2. Decyzję należy odebrać klikając odnośnik "Odbierz" z prawej strony
3. Na wskazany adres e-mail zostanie wygenerowana wiadomość z kodem, który należy wpisać, w celu odebrania decyzji.
Od decyzji przysługuje odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej Politechniki Częstochowskiej. Odwołanie należy wnieść w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania decyzji za pośrednictwem organu, który wydał przedmiotową decyzję.
Odwołanie należy wnieść osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego za potwierdzeniem odbioru.
Odwołania wniesione na adres poczty elektronicznej, zgodnie z zapisami art. 63 § 1 KPA, pozostawia się bez rozpoznania.