Odbiór decyzji w sprawie przyznania stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych i zapomóg

05.12.2024

Decyzje dotyczące przyznania/nieprzyznania stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomóg są doręczane drogą elektroniczną w aplikacji USOSweb z wykorzystaniem zarejestrowanego w systemie adresu e­mail studenta.


Po udostępnieniu podpisanej decyzji w systemie USOSweb, student na wskazany adres e-mail otrzymuje wiadomość o wydaniu decyzji.

1. Po zalogowaniu do USOSweb należy przejść do zakładki
"Dla wszystkich" --> "Wnioski" --> "Lista pism administracyjnych" (menu po lewej stronie)

2. Decyzję należy odebrać klikając odnośnik "Odbierz" z prawej strony

3. Na wskazany adres e-mail zostanie wygenerowana wiadomość z kodem, który należy wpisać, w celu odebrania decyzji.


Od decyzji przysługuje odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej Politechniki Częstochowskiej. Odwołanie należy wnieść w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania decyzji za pośrednictwem organu, który wydał przedmiotową decyzję.

Odwołanie należy wnieść osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego za potwierdzeniem odbioru.

Odwołania wniesione na adres poczty elektronicznej, zgodnie z zapisami art. 63 § 1 KPA, pozostawia się bez rozpoznania.

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

uczelnia_dostepna.svgPolitechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.

Zapisano