Warsztat z udzielania pierwszej pomocy ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością
Serdecznie zapraszamy wszystkich pracowników Politechniki Częstochowskiej do udziału w szkoleniu pt. „Warsztat z udzielania pierwszej pomocy ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością” realizowanego w ramach projektu Politechnika Częstochowska Uczelnią Dostępną.
Adresatami szkolenia są wszyscy pracownicy Uczelni, którzy nie uczestniczyli w w/w kursie w roku ubiegłym.
Szkolenie obejmuje 8 godzin szkoleniowych, zajęcia będą prowadzone stacjonarnie.
Przewidziane są dwie grupy szkoleniowe – każda po 12 osób.
Szkolenie odbędzie się 4 lipca, poniedziałek (I grupa szkoleniowa) i 5 lipca, wtorek (II grupa szkoleniowa).
Szkolenie ma na celu m.in. przedstawienie prawnych aspekty udzielania pierwszej pomocy, w tym regulacji dotyczących szkoleń pracowników, wyposażenie apteczki pierwszej pomocy, procedury postępowania w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia, jak również przećwiczenia podstawowych zasad organizacji pierwszej pomocy według standardów Europejskiej Rady Resuscytacji.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów.
Liczba miejsc na szkolenie jest ograniczona.
O zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo mają osoby, które do tej pory nie brały udziału w projekcie „Politechnika Częstochowska Uczelnią Dostępną”.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu proszone są o zapoznanie się z regulaminem rekrutacji, dostępnym na stronie projektu.
UWAGA!
Wysyłając zgłoszenie mailem na adres anna.jurczynska@pcz.pl (tel. 343250683), w tytule maila proszę wpisywać tytuł szkolenia i preferowaną datę szkolenia. Do maila proszę załączyć podpisany skan Załącznika 1 – Formularz zgłoszeniowy.
Rekrutacja na szkolenie trwać będzie od 20.06.2022 r. do 25.06.2022 r. do godziny 12:00 lub do wyczerpania miejsc szkoleniowych.
Po zakończeniu rekrutacji osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną poinformowane mailem oraz poproszone o wypełnienie dokumentów rekrutacyjnych.